„Litesko“ termobusu palangiškiai liko patenkinti

Agnė LEKAVIČIENĖ, 2011-10-20
Peržiūrėta
2755
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

„Litesko“ termobusu palangiškiai liko patenkinti

Palangoje dvi dienas viešėjęs žaliasis „Litesko“ termobusas sulaukė didelio gyventojų susidomėjimo. Mobilusis bendrovės klientų aptarnavimo centras su energetikų komanda atsakinėjo miestiečiams į visus jiems aktualius klausimus.

 

Antradienio rytą Klaipėdos plente, aikštėje prie „Cento“ parduotuvės duris atvėrusiame autobuse laukė „Litesko“ komercijos direktorius Rimantas Germanas, jo pavaduotojas Vilmantas Markevičius, „Palangos šiluma“ direktorius Romualdas Jablonskis, komercijos direktorė Žaneta Blonchina ir vyriausiasis klientų aptarnavimo vadybininkas Jonas Pleškys. Termobusą aplankė ir miesto vadovai Šarūnas Vaitkus ir Saulius Simė.  

„Artėjant žiemai visi esame suinteresuoti palengvinti mokėjimų už šilumos energiją naštą. Tikimės, kad mūsų specialistų informacija paskatino palangiškius pradėti rūpintis šilumos, o tuo pačiu – ir jai skiriamų lėšų, taupymu. Gyventojai galėjo sužinoti visą informaciją apie savo sąskaitas, turėjo progą internetu išbandyti teikiamas paslaugas. Jau žinoma, kad per dvi akcijos dienas apsilankė netoli 100 palangiškių“, - sakė R. Jablonskis.

Termobusas viso aplankys 10 Lietuvos miestų. Palanga tėra ketvirtoji stotelė po Biržų, Kelmės ir Telšių. „Žmonių visuose jau aplankytuose miestuose susirinkdavo panašiai kaip ir Palangoje“, - „Palangos tiltui“ sakė J. Pleškys.

„Svarbiausias klausimas – mokėjimo paskirstymas visiems metams. Palangiškiai dar domėjosi kada prasidės šildymo sezonas mieste. Buvo ir tokių, kurie skundėsi brangia šiluma, tačiau gavę visus atsakymus į klausimus – išeidavo patenkinti“, - akcentavo J. Pleškys.

Ši termobuso kelionė po Lietuvą – pirmoji, sakė J. Pleškys: „Pirmąją dieną Palangoje žmonių daug neatėjo, nes jie tiesiog nesuprato šio termobuso funkcijos. Galbūt vykdysime šią akciją ir kitais metais“.

Bene labiausiai akį traukė ant termobuso pakabintas šūkis: „Ar biokuras mus išgelbės?“ Panašu, jog palangiškiai tuo tiki, sakė J. Pleškys: „Pamatę šį šūkį žmonės ateidavo ir klausdavo kurioje vietoje jiems pasirašyti, kad biokuras Palangoje taptų dar populiaresnis. Pasirodo, kad palangiškiai biokuro nori kuo daugiau“.

Jūsų komentaras:

Taip pat skaitykite

Pirmasis rugsėjo savaitgalis – toks vasariškai šiltas – Palangoje praėjo sportiškai – paplūdimio kavinės „Ošia“ prieigose vyko du tarptautiniai paplūdimio teniso turnyrai –  ITF BT10 Palanga 1 ir Palanga 2. Varžybas organizavo VšĮ sporto klubo „Medūza“ nariai – Laura Martinaitytė, Paulius Bružas, Mantas Rašinskas ir Gediminas Preišegalavičius – bendradarbiaudami su Palangos sporto centru.


Balandžio 2 d. Šilutėje, dvasinės kultūros centre „Eglutė“, Šilutės rajono savivaldybės mero, Lietuvos savivaldybių asociacijos Švietimo ir kultūros komiteto pirmininko iniciatyva įvyko Klaipėdos apskrities savivaldybių administracijų Kultūros skyrių vadovų pasitarimas.


Klientų aptarnavimo srityje dirbantiems specialistams bendravimo įgūdžiai yra itin svarbūs, mat kasdien jiems tenka susidurti su skirtingais žmonėmis, o tai reiškia – ir su skirtingomis jų emocijomis ir lūkesčiais.


Penktadienį, lapkričio 19 d., Palangoje lankėsi bei aktualius švietimo klausimus su Savivaldybės atstovais bei miesto ugdymo įstaigų vadovais aptarė švietimo, mokslo ir sporto ministrė Jurgita Šiugždinienė. 


Vienas geidžiamiausių darbdavių technologijų sektoriuje, bendrovė „Tele2“, ieško klientų aptarnavimo konsultantų savo kontaktų centruose Kaune ir Vilniuje. Kviečiame dalyvauti atrankoje ir tapti „Tele2“ komandos dalimi. Visus darbo pasiūlymus rasite operatoriaus internetinėje svetainėje www.tele2.lt/karjera


Ekonomikos ir inovacijų ministerijai skyrus milijonus eurų smulkiojo ir vidutinio verslo atstovams testuoti dėl koronaviruso, Palangos smulkieji verslininkai kol kas neskuba pasinaudoti tokia galimybe. Kaip „Palangos tiltą“ pirmadienio popietę informavo Jūratė Mikutienė, Palangos poliklinikos (Palangos asmens sveikatos priežiūros centro – aut.) direktorė, praėjusį penktadienį...


Dėl geidžiamo darbo nebūtina vykti į Vilnių –didžiosios šalies įmonėspagrindinius savo padalinius steigia ne tik sostinėje. Vienas tokių pavyzdžių – prieš pusantrų metų Kaune įkurtas „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo centras.


Metų pabaiga – ant nosies, bet viešbučių direktoriai bėdoja, kad kambarių rezervacija – vangi, mat nėra rusų. Kai Druskininkai didžiuodamiesi skalambija, kad jiems pavyko rusus „pakeisti“ naujais turistų srautais iš Skandinavijos, Vakarų Europos ar net Izraelio, Palanga jau beveik dvejus metus nesugeba paskirti Turizmo informacijos centro direktoriaus.


Meras Š. Vaitkus Vilniuje aptarė kurortams aktualius klausimus  1

„Palangos tilto“, Palangos m. sav. inf., 2013 06 13 | Rubrika: Miestas

Palangos miesto meras Šarūnas Vaitkus, Premjero Algirdo Butkevičiaus kvietimu, pirmadienį lankėsi Vilniuje, Vyriausybėje bei susitiko su Premjeru A. Butkevičiumi, aplinkos ministru V. Mazuroniu, energetikos ministru J. Neverovič, užsienio reikalų ministru L. Linkevičiumi, susisiekimo viceministru V. Kondratovič bei įvairių ministerijų valdininkais.


„Litesko“ termobusu palangiškiai liko patenkinti

Agnė LEKAVIČIENĖ, 2011 10 20 | Rubrika: Miestas

Palangoje dvi dienas viešėjęs žaliasis „Litesko“ termobusas sulaukė didelio gyventojų susidomėjimo. Mobilusis bendrovės klientų aptarnavimo centras su energetikų komanda atsakinėjo miestiečiams į visus jiems aktualius klausimus.


Palangos tiltas gyvai

Tiesioginę transliaciją pristato www.LIETUVOSkameros.lt

Renginių kalendorius